نقطه ها

وبلاگی برای سرگرمی، آموزش، فناوری و ...

نقطه ها

وبلاگی برای سرگرمی، آموزش، فناوری و ...

نقطه ها

وبلاگ نقطه ها، وبلاگی برای اخبار، فناوری و تکنولوژی، طنز ، تفریخ و سرگرمی است.

کلمات کلیدی
آخرین مطالب

پ ن پ

پنجشنبه, ۲۱ فروردين ۱۳۹۳، ۰۱:۳۱ ب.ظ
پ نه پ
*به داداشم میگم:خیلی دوست دارم.میگه:چیه باز پول میخوای؟
میگم :پ نه پ یهو عاشق ریش و سبیلت شدم.
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
*دارم چایی میخورم داغ داغ سوختم.بابام میگه:سوختی؟
میگم:پ نه پ رفتم مرحله بعد.
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
*زنگ زدم 118 میگم:نیما حق دوست.میگه:شمارشو میخوای؟
میگم:پ نه پ خودمو معرفی میکنم اسم شما چیه؟
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
*به همکارم میگم همین الان یه فیلم دانلود کردم.میگه:از تو اینترنت؟
میگم:پ نه پ از تو کانال کولر،اتفاقا پهنای باندشم زیاده،قطعی هم نداره.
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
*عاقد سر سفره عقد؛عروس خانم وکیلم؟پ نه پ دکتری!دعوتت کردیم سطح مجلس بره بالا!
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
*به معلممون میگم:آقا اجازه هست بریم دستشویی؟!!!میگه:واجبه؟پ نه پ مستحبه!!
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
*رفتم ثبت احوال واسه شناسنامه بچه،میگم اسم شایان.میگه:جنسیت پسره؟
میگم:پ نه پ چون به مامانش رفته بزنین دختر.
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
*میخوام برم خونه چشمام قرمزه...به رفیقم میگم چشمام قرمزه؟میگه:آره،میخوای همینجوری بری؟
میگم:پ نه پ وایمیستم سبز شه بعد حرکت میکنم.
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
*اومدم خونه زنم میگه:اومدی خونه؟بهش میگم:پ نه پ علم پیشرفت کرده
من الان سرکارم،این کپی ژنتیکیمه،فرستادم کارام رو انجام بده.
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
*بهش میگم:دیگه میخوام ازت جدا شم.میگه:این حرف آخرته؟میگم:پ نه پ
این خلاصه ای بود از اخبار ایران و جهان،لطفا به ادامه خبر توجه فرمایید.
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
*به استادم میگم لطفا کمکم کنید دارم مشروط میشم.میگه:نمره میخوای؟
گفتم:پ نه پ نظر شما رو در مورد مقدار و جنس خاکی که باید بریزم به سرم رو میخوام.
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
رفتم کارخونه بابام به منشیش میگم:بابام هست؟میگه:آره میخوای بری تو؟
گفتم:پ نه پ فقط میخواستم آمارشو بگیرم یه وقت شیطونی نکنه.
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
*مادر دانش آموز اومده مدرسه...معلم بهش میگه با بچتون ریاضی تمرین کنین...میگه تو خونه؟
پ نه پ تو زمین خاکی...اکثر قهرمانا از زمین خاکی شروع کردن.
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
*به داداشم میگم مگس نشسته رو مانیتور،میگه:بکشمش؟
میگم:پ نه پ بهش بگو بیاد عقب وگرنه چشماش ضعیف میشه.
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
*رفتم مغازه میگم آقا این پنیر سوراخ سوراخه پنیر لیقوانه؟
میگه:پ نه پ خط دفاع پرسپولیسه.
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
*مستند حیات وحش میدیدم،دوستم میگه اون شیر سفیده میگن نادره درسته؟
میگم:پ نه پ اون اکبر داداششه،نادر رفته نون بگیره.
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
*داشتم چایی میخوردم،قند پرید تو گلوم.دارم خفه میشم دست و پا میزنم.بابام میگه:داری خفه میشی؟میگم:پ نه پ داشتم ورزش هوازی میکردم بلکه چربی شکمم آب بشه.
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
*زن به شوهرش گفت:تو هیچ وقت منو دوست داشتی؟مرد یه نگاهی به 5تا بچشون کرد و گفت:
پ نه پ این کره خرا رو از تو گوگل دانلود کردم.
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
*من و دوستم داشتیم رازه بقا میدیدیم.یهو مار کبرا رو نشون دادن.دوستم میگه کبراست؟
گفتم:پ نه پ صغراست،کبرا یه خورده لاغرتره.
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
*داشتم اتل متل توتوله گاو حسن چه جوره نه شیر داره نه پستون...بازی میکردم با بچه های خواهرم...خالم که یه خورده مذهبی و خشکه اومده میگه این شعر رو نخون زشته،رفت و دوباره اومد گفت داری دوباره اتل متل میخونی؟
گفتم:پ نه پ ورژن اصلاح شدش رو میخونم،اتل متل صلوات...گاو حسن زده قات...هم دست داره هم آستین...شیرشو بردن فلسطین...بگیر زن مسلمان...از حزب ا... لبنان...اسمشو بزار حلیمه...
چون چادرش ضخیمه.
  • محمد فیروزآبادی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی